4 YAŞ PARLAYAN YILDIZLAR SINIFI

ÇOCUKLARIMIZIN GEREK KİŞİSEL GİRİŞİMLERİNİ, GEREKSE TOPLUMSAL YAPI İÇİNDE DOĞRU DAVRANIŞ BİÇİMLERİNİVE SAYGINLIKLARINI ÜST DÜZEYE ÇIKARACAK AKTİVİTELER ÇERÇEVESİNDE KİŞİSEL GELİŞİMLERİNE KATKI SAĞLAYACAK ÖĞRETİM SUNMAYA ÇALIŞMAKTAYIZ. ÇOCUKLARIMIZA, BU KAPSAMDA DİL VE BEDEN LİSANLARINI DOĞRU KULLANMALARINI, VÜCUT DİLLERİNİN ETKİSİNİ YANSITMALARINI, SOSYAL-DUYGUSAL BAĞLAMLAMDA KURDUKLARI İLİŞKİDE KENDİNİ GÖSTEREBİLMELERİNİ VE ÖZ BAKIM BECERİLERİNDE YARDIMSIZ İHTİYAÇLARINI GİDEREBİLMELERİ İÇİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE TİTİZLİKLE İLERLEMEYE GAYRET ETMEKTEYİZ.

BU YOLDA KENDİ ZEVKLERİNİN VE DAVRANIŞLARININ FARKINA VARMALARINI, HAYAL GÜÇLERİNİ KENDİ DÜNYALARINDAKİ RENKELERLE BİRLEŞTİRMELERİNİ, HER ZAMAN EMPATİ KURARAK KARŞIDAKİ İNSANI ALGILAYABİLMELERİNİ, DUYARLI VE SAYGILI, ALLAH SEVGİSİNİ GÖZETEREK MANEVİ KARAKTER GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAYACAK BİREYLER YETİŞTİRMEYİ HEDEFLEMEKTEYİZ.

ÇOCUKLARIMIZIN HAYATA ATILMADAN ÖNCE OKULÖNCESİ EĞİTİMDE KAZANDIRILMASI GEREKEN HEDEF VE KAZANIMLARI ANA BAŞLIKLAR HALİNDE İŞLEYEREK İNCELİKLERİNİ VELİ –ÖĞRETMEN-ÇOCUK BÜTÜNLÜĞÜ ŞEKLİNDE İLERLEMESİ İÇİN ÖZVERİLİ BİR YOL İZLEMEKTEYİZ..

YALNIZCA YAŞAYARAK ÖĞRENMENİN DEĞİL, ANLAYARAK ÖĞRENMENİN YOLUNUN OKULÖNCESİ EĞİTİMİN GEREKLERİ OLDUĞUNU UNUTMADAN, TOPLUMUN VE BİREYLERİN SÜREKLİ DEĞİŞEN TOPLUM İHTİYAÇLARINA YANIT VEREBİLECEKLERİEN OLANAKLI EĞİTİM YAŞININ BU SÜREÇDEN GEÇTİĞİNİN FARKINDALINI YAŞAMANIN MUTLULUĞU İLE YENİ ADIMLAR ATMAKTAYIZ.

BİZ GÜZEL KOKARSAK YANİ GÜZEL AHLAKLI YAŞARSAK O KOKU ÇOCUĞUMUZA DA SİYARET EDER DÜŞÜNCESİ İLE MANECVİ DEĞERLER ÖLÇÜSÜNDE UYGULAMALI, BÜTÜNCÜL YAKLAŞIMLA OKUL ÖNCESİ DÖNEMİNİN HER ALANINDA SAĞLAM TEMELLERİ KURMAYA NİYETLİ ŞEKİLDE İLERLEMEKTEYİZ.

SOSYAL-DUYGUSAL ANLAMDA VE DİL DİKSİYONUNU GELİŞTİREBİLMELERİ ADINA YAPTIĞIMIZ ÇALIŞMLARDA DÜZGÜN İFADE VE DÜZGÜN KONUŞMANIN YANINDA, TOPLUM ÖNÜNDE KENDİNDEN EMİN BİREYLER YETİŞTİRMEYE ÖZEN GÖSTERMEKTEYİZ. NE KONUŞTUĞUNUN FARKINDALIĞI İÇİNDE ÖZGÜVENİ SAĞLAM OLACAK AKTİVİTELER DÜZENLEYEREK ÇOCUKLARIMIZIN KENDİLERİNE ÖZGÜ İLGİ VE YETENEKLERİNİ ORTAYA ÇIKARCAK FARKINDALIK OLUŞTURMAKTAYIZ. OKULUMUZUN AÇILDIĞI GÜNDEN İTİBAREN GÜNBE GÜN KARŞILIKLI OLARAK BİRBİRİMİZE NELER KATTIK MANTIĞIYLA ÇALIŞMALARIMIZA HER YENİ GÜN BİR YENİLİK DAHA KATARAK İLERLEDİK. BAŞTA GRUP OLABİLME, GRUP İÇİNDE KURALLARI ALGILAYIP UYGULAYABİLME, ARKADAŞ İLİŞKİLERİNDE OLMASI GEREKEN ÖZENİ ÇOCUKLARIMIZA GÖSTEREBİLME KAPSAMINDA ETKİNLİKLER DÜZENLEYEREK SİZLERLE PAYLAŞIMLARDA BULUNDUK. ANNE YÜREĞİ, ŞEVKATİ, İNCELİĞİ NEDİR? ÇOCUĞUMUZU NASIL BU DUYGULARDAN MAHRUM BIRAKMADAN ŞEVKATE, SEVGİYE DOYMUŞ ŞEKİLDE VELİLERİMİZE TESLİM EDERİZ HASSASİYETİYLE MASUM ÇOCUKLARIMIZIN ELLERİNDEN TUTTUK.

PSİKOMOTOR VE BİLİŞSEL BECERİLERİNE EL DEĞMİŞ BİR UZMAN GÖZÜYLE GÖREBİLECEĞİNİZ, DERGİ VE ÇALIŞMA SAYFALARIMIZI HIZLI BİR ZAMAN DİLİMİNDE TAMAMLADIK. TAMAMLADIKTAN SONRA DA DURMADAN VE YORULMADAN SCAMBER YÖNTEMİYLE ZİHNİMİZİ GELİŞTİRECEK ÇALIŞMALAR YAPMAYA DEVAM ETTİK. FEN-DOĞA ÇALIŞMALARINDA YAŞAYARAK ÖĞRENMENİN FARKINDALIĞI İÇİNDE OLACAK, DÜŞÜNDÜREN, YENİDÜNYALARA YELKEN AÇACAK HAYAL GÜCÜNE ULAŞTIRACAK DENEY VE PROJELER ÜSTLENDİK.